سیاست حفظ حریم خصوصی


لازم الاجرا از:    1401/01/01  

تایم یاب (TimeYab) ،کاملا اهمیت حفظ حریم خصوصی را درک می کند. ما می خواهیم که شما در حین استفاده از خدمات ما، احساس امنیت داشته باشید. این سند به شما کمک می کند تا فرآیند جمع آوری، استفاده و افشای اطلاعاتتان را درک کنید.

در سراسر این سند، ما از چند اصطلاح برای توصیف برخی از اطلاعات خود استفاده خواهیم کرد.

تمام متن ها، داده ها، اطلاعات، نرم افزار، گرافیک، عکس ها و موارد دیگر که ما و شرکت های دیگر وابسته مان ممکن است در دسترس شما قرار دهیم، به علاوه وب سایت ها و هرگونه خدمات، افزونه ها نرم افزارها یا برنامه های کاربردی که همه را باهم به صورت یکجا یا جداگانه ارائه می کنیم، همه تایم یاب را تشکیل خواهند داد.

"کاربران تایم یاب " افرادی هستند که یک حساب کاربری تایم یاب ایجاد کرده اند یا اینکه شماره همراه یا ایمیل خود را برای ورود در تایم استفاده کرده اند.

"دعوت شدگان تایم یاب  " افرادی هستند که در جلسه یا ملاقاتی که یک کاربر تایم یاب برنامه ریزی کرده است، نظر داده اند. 

"بازدید کننده تایم یاب"  شخصی است که از وبسایت یا وبسایت های تایم یاب مانند timeyab.ir بازدید می کند ولی ممکن است که "کاربر" یا "دعوت شده" نباشد.

 

چه اطلاعاتی جمع آوری می کنیم

ما اطلاعات مربوط به شما را مستقیما و به طور خودکار از طریق استفاده شما از وبسایت ها جمع آوری می کنیم. ما ممکن است این اطلاعات شما را که به صورت خودکار جمع آوری شده، با اطلاعات دیگرشما که از طریق منبع های عمومی قابل دسترس پیدا و جمع آوری شده اند، با یکدیگر ترکیب کنیم.

به منطور کمک به محافظت از خود و اطلاعاتتان، ما شما را تشویق می کنیم فقط اطلاعاتی را که برای استفاده از وب سایت ما ضروری است ارائه دهید.

تایم یاب  به کودکان زیر 18 سال اختصاص داده نمی شود و ما آگاهانه اطلاعات شخصی افراد زیر 18 سال را جمع آوری نمی کنیم.اگر متوجه شویم که افراد زیر 18 سال اطلاعات شخصی در اختیار ما قرار داده است، بی درنگ چنین اطلاعات شخصی را از سیستم های خود حذف خواهیم کرد.

 اطلاعات زیر را به طور مستقیم از طریق کاربران، دعوت شدگان ، بازدیدکنندگان یا از طریق اشخاص ثالث توسط تایم یاب  جمع آوری می شود.

اطلاعات  قرار ملاقات

یک کاربر تایم یاب ، دعوت کننده یا شخص ثالث ممکن است داوطلبانه اطلاعات خاصی را به ما بدهد. این می تواند شامل نام، آدرس ایمیل و شماره تلفن باشد.

آدرس ایمیل افراد دیگر، موضوع جلسه و هرگونه اطلاعات دیگری که براساس شرایط استفاده از تایم یاب در زمان بندی به ما ارائه می شود، دنباله رو شرایط  "قوانین و مقررات تایم یاب " است.

اطلاعات تقویم

یک کاربرتایم یاب ممکن است سایر تقویم خود مانند جیمیل یا اوت لوک را به تقویم تایم یاب متصل کند. این کار فقط باعث می شود که ما  مدت زمان و وضعیت آزاد و مشغول بودن شما در رویدادها را در تقویم شما بررسی کنیم تا در زمانی که مشغول هستید، جلسه رزرو نکنیم.

چه اطلاعاتی به صورت خودکار جمع آوری می شود

 زمانی که از طریق کامپیوتر یا تلفن همراه خود با ما در ارتباط هستید، ما مانند بسیاری از وب سایت ها و ارائه دهندگان خدمات از کوکی ها و سایر فناوری ها برای دریافت و ذخیره انواع خاصی از اطلاعات درباره علایق شما، استفاده می کنیم.

استفاده از این فناوری ها به ما کمک می کند تا تجربه شما را با وب سایت براساس علایق و الویت های شما برنامه ریزی کنیم و پیام های بازاریابی را سفارشی کنیم.

در اینجا برخی از انواع اطلاعاتی که جمع آوری می کنیم آورده شده است:

گزارش و داده های دستگاه

هنگامی که ازتایم یاب استفاده می کنید، سرورهای ما به طور خودکار اطلاعات و "داده های ثبت نام" (Log data) را ضبط می کنند. این اطلاعات همچنین شامل اطلاعاتی که مرورگر شما هر زمان که از وبسایت ما بازدید می کنید ارسال می کند، نیز می شود .

این داده های ثبت نام ممکن است شامل آدرسی باشد که از آن وارد شده اید یا می روید، مدل دستگاه، آدرس IP ، شرکت مخابراتی شبکه تلفن همراه و منطقه زمانی یا مکان شما هم شامل می شوند.

اینکه ما برخی یا همه این اطلاعات را جمع آوری کنیم، اغلب به نوع دستگاه هایی که استفاده می کنید و تنظیمات آن بستگی دارد. به عنوان مثال، بسته به اینکه از مک یا پی سی، آیفون یا اندروید استفاده می کنید انواع مختلفی از اطلاعات موجود است.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اطلاعاتی که دستگاه شما در اختیار ما قرار می دهد، لطفا سیاست های سازنده دستگاه یا ارائه دهنده نرم افزار خود را بررسی کنید.

 

داده های کوکی

بسته به نحوه دسترسی شما به خدمات ما و با توجه به اولویت ها، ما ممکن است از "کوکی ها" (یک فایل متنی کوچکی است که هربار از وب سایت ما بازدید میکنید توسط رایانه شما ارسال می شود و منحصر به حساب تایم یاب یا مرورگر شماست) استفاده کنیم.

وقتی بخواهیم از کوکی ها استفاده کنیم ممکن است از کوکی های "نشست" (کوکی هایی که تا زمانی که مرورگر خود را ببندید ادامه می یابند) یا از کوکی های "مداوم" ( تا زمانی که شما یا مرورگرتان آن هارا حذف نکنید، هستند)، استفاده کنیم.

به عنوان مثال، ما برای اینکه شما را به  تایم یاب وارد کنیم، ممکن است از کوکی ها استفاده کنیم. برخی از کوکی هایی که استفاده می کنیم با حساب تایم یاب شما در ارتباط هستند ( از جمله اطلاعات شخصی شما مانند آدرس ایمیلی که به ما داده اید) و سایر کوکی ها مرتبط نیستند.

تایم یاب یک سرویس مدیریت کوکی متمرکز را در کل برنامه ارائه می دهد.
   

سایر خدمات تجزیه و تحلیل وبسایت

با توجه به درخواست ها و سلایق شما ، ما از ارائه دهندگان خدمات شخص ثالث مانند Google Analytics برای ارائه برخی خدمات تحلیلی و تعامل با  بیننده به تایم یاب استفاده می کنیم. این به این علت است که بتوانیم داده ها و اطلاعات خاص در مورد ویژگی ها و عملکرد بازدید کنندگان تایم یاب ، به دست بیاوریم.

می توانید با استفاده از ویژگی های انصراف در وب سایت های مربوطه، از این نوع کوکی ها انصراف دهید.


چگونه از اطلاعات شما استفاده می کنیم

ما ممکن است از اطلاعاتی که در مورد شما جمع آوری می کنیم، از جمله داده های شخصی، برای موارد زیر استفاده کنیم:

ارائه سرویس های تایم یاب

ما از اطلاعات شما برای ارائه خدمات وب سایت خود به شما استفاده خواهیم کرد. از جمله تسهیل برنامه ریزی؛ مدیریت حساب؛ پاسخ به سوالات شما و برای سایر اهداف خدمات مشتری و پشتیبانی.

ما از اطلاعات پرداختی که در اختیار ما قرار می دهید استفاده می کنیم تا شما را درباره هزینه های گذشته، فعلی و آینده باخبر کنیم. و بتوانیم تاریخچه صورت حساب را در صفحه صورت حساب تان در وب سایت به شما ارائه دهیم و فرآیندهای مالی داخلی را انجام دهیم مانند اینکه درصورت بروز اختلاف، نگاهی به وضعیت شارژ اعتباری بیاندازیم.

آنالیز و بهبود محصولات خود

ما درباره استفاده و علاقه شما به محصولات، خدمات یا محتوای خود، تحقیق و آنالیزی انجام خواهیم داد. ما این کار را برای کمک به محصولات خود و توسعه محصولات جدید انجام می دهیم.

ارتباط باشما و بررسی خدمات

ممکن است برای اطمینان از اینکه سرویس به درستی کار می کند، ایمیل های خدماتی و اداری برای شما ارسال کنیم. همچنین درباره قرار ملاقات ها و جلسات شما به شما ایمیل خواهیم داد. این پیام ها بخشی از سرویس محسوب می شوند و شما نمی توانید از دریافت این پیام ها انصراف دهید.

  تبلیغات و بازاریابی

با توجه به علاقه های شما، ممکن است ایمیل هایی درباره ویژگی محصول های جدید یا اخبار دیگر درباره تایم یاب یا موضوعاتی که فکر می کنیم به شما مرتبط هستند برای شما ارسال کنیم.شما می توانید در هر زمانی از دریافت این ایمیل ها انصراف دهید.

پاسخگویی به درخواست های شما

ما از اطلاعات شما برای پاسخگویی به سوالات یا نظرات شما استفاده خواهیم کرد.

حفاظت از حقوق و منابع

ما از اطلاعات شما برای محفاظت از حقوق و منافع خود و همچنین حقوق و منافع کاربران خود و هر شخص دیگری و همچنین برای انجام مفاد این اسناد استفاده خواهیم کرد.

الزامات قانونی

ما ممکن است از اطلاعات شما برای اجرای تعهدات قانونی یا نظارتی قابل اجرا، از جمله پیروی از درخواست های مجری قانون یا سایر مقامات دولتی در رابطه با تایم یاب استفاده کنیم.

سایر موارد

ما همچنین ممکن است از اطلاعات شما برای مدیریت کسب و کارخود یا انجام وظایفی که توضیح داده شده است استفاده کنیم.

 

اشتراک داده ها 

ما اطلاعات شما را به هیچ شخص ثالثی نمی فروشیم یا آن را در ازای پول یا سایر موارد ارزشمند افشا نمی کنیم. ما داده‌های شخصی شما را با دیگران به اشتراک نمی‌گذاریم، مگر در مواردی که در اسنادمان ذکر شده است، یا زمانی که به شما اطلاع می‌دهیم و به شما فرصتی می‌دهیم که از اشتراک‌گذاری داده‌های شخصی خود انصراف دهید.

ممکن است اطلاعاتی را که درباره شما جمع آوری می کنیم، از جمله داده های شخصی، به روش های زیر به اشتراک بگذاریم:

ما ممکن است از ارائه دهندگان خدمات برای پردازش تراکنش های مالی یا سایر روش های پرداخت استفاده کنیم. همچنین ممکن است ارائه دهندگان خدمات را برای ارائه خدماتی مانند نظارت و توسعه خدمات تایم یاب  جذب کنیم. به علاوه برای کمک به ارتباطات، زیرساخت ها و خدمات فناوری اطلاعات؛ خدمات مشتری؛ تجزیه و تحلیل و تقویت داده ها با آن ها همکاری کنیم. این ارائه دهندگان خدمات ممکن است به اطلاعات شخصی یا سایر اطلاعات شما برای ارائه این عملکردها دسترسی داشته باشند. علاوه بر این، برخی از انواع اطلاعات ذکر شده در بالا که از شما درخواست می کنیم ممکن است توسط ارائه دهندگان خدمات شخص ثالث از طرف ما جمع آوری شوند.

ممکن است اطلاعاتی را برای اهداف قانونی، امنیتی و ایمنی با ارائه دهندگان خدمات و نهادهای دولتی به اشتراک بگذاریم. این شامل به اشتراک گذاری اطلاعات به منظور اجرای سیاست ها یا قراردادها، رسیدگی به نقض های امنیتی، و کمک به بررسی کلاه برداری ها، مسائل امنیتی یا سایر نگرانی ها می شود. ما از ارائه‌دهندگان خدمات می‌خواهیم که برای حفظ امنیت داده‌های شخصی که در اختیار آنها قرار می‌دهیم، اقدامات موردنیاز را انجام دهند. ما به آنها اجازه استفاده یا افشای اطلاعات شخصی شما را نمی دهیم مگر در ارتباط با ارائه خدماتشان. همچنین  ممکن است اطلاعاتی را برای تحقیقات، بازاریابی و سایر اهداف مطابق با سند حفظ حریم خصوصی در اختیار شرکت‌های تابعه فعلی یا آینده قرار دهیم. اگر معتقدیم که افشای اطلاعات به طور منطقی برای مطابقت با یک قانون، مقررات یا درخواست دولتی ضروری است، برای پاسخ به یک احضاریه، حکم دادگاه، یا سایر مراحل قانونی، برای اجرای شرایط استفاده یا این اعلامیه، از جمله بررسی موارد نقض احتمالی آن؛ برای محافظت از ایمنی، حقوق یا دارایی عمومی هر شخص یا تایم یاب ب رای کشف، پیشگیری یا رسیدگی به مسائل امنیتی یا فنی، فعالیت‌های غیرقانونی یا مشکوک غیرقانونی (از جمله کلاهبرداری)؛ یا به عنوان مدرکی در دعوی قضایی که در آن شرکت داریم، به عنوان بخشی از یک روند قضایی یا نظارتی ممکن است داده های شما را به اشتراک بگذاریم.

اگر از تایم یاب به ع نوان یک فرد سازمانی استفاده می‌کنید یا از دامنه ایمیل سازمانتان استفاده می‌کنید (به این ترتیب خود را به عنوان عضوی از سازمان معرفی می‌کنید)، ممکن است در صورت درخواست سازمان یا شرکت شما، آدرس ایمیل و اطلاعات برنامه شما را با نماینده مجاز شرکت شما به اشتراک بگذاریم. تا آنها بتوانند حساب شرکت را مدیریت کنند.

 

اطلاعات حقوق و انتخاب های شما

حساب کاربری

برای اینکه داده های شخصی خود را دقیق و کامل نگه دارید، می توانید برای بررسی و به روز رسانی اطلاعات حساب خود، از جمله اطلاعات تماس و صورت حساب، وارد حساب کاربری خود شوید و از طریق صفحه تنطیمات حساب (پروفایل) خود این اطلاعت را تکمیل نمایید. همچنین می‌توانید برای درخواست اطلاعات مربوط به داده های شخصی خود که از شما جمع‌آوری کرده‌ایم و درخواست اصلاح، تغییر یا حذف این داده‌های شخصی با ما تماس بگیرید. ما تمام تلاش خود را به کار می گیریم تا به درخواست های شما با رعایت هر گونه تعهدات قانونی و قراردادی پاسخ دهیم. اگر می‌خواهید درخواستی ارائه دهید، حساب خود را لغو کنید یا درخواست کنید اطلاعات حسابتان را حذف کنیم یا دیگر از اطلاعات حساب شما برای ارائه وب‌سایت خود استفاده نکنیم، با ما از طریق info@etudit.com یا آدرسی که در انتهای این اعلامیه ذکر شده است تماس بگیرید. با توجه به قوانین قابل اجرا، ما اطلاعات حساب شما را فقط در صورت لزوم برای پیروی از تعهدات قانونی خود، حل اختلافات و اجرای توافقاتمان حفظ و استفاده می کنیم.

 

پست الکترونیک

همانطور که در بالا توضیح داده شد، اگر نمی‌خواهید ایمیل‌های تبلیغاتی ما را دریافت کنید، می‌توانید در هر زمان با دنبال کردن لینک انصراف موجود در خود ایمیل، از دریافت ایمیل های تبلیغاتی جلوگیری کنید. لطفاً توجه داشته باشید که پردازش درخواست شما ممکن است تا 30 روز طول بکشد. لازم به ذکر است درصورتی که از ارتباطات بازاریابی با ما انصراف دهید ممکن است هم چنان ایمیل های مربوط به خدمات ما را که انصراف از آن ها در دسترس نیست، دریافت کنید. اگر نمی‌خواهید ایمیل‌های مربوط به خدمات را از ما دریافت کنید، می‌توانید درخواست حذف حشاب را ارسال کنید.

 

کوکی ها

می توانید از طریق تنظیمات مرورگر خود از دریافت کوکی ها خودداری کنید. لطفاً به خاطر داشته باشید که کوکی‌ها برای تایید کاربران تایم یاب  و همچنین انجام برخی اقدامات در تایم یاب مورد نیاز هستند، بنابراین برای استفاده از وب‌سایت، اغلب به برخی از کوکی‌ها نیاز است.

 امنیت و دخیره سازی اطلاعات

ما برای کمک به محافظت از اطلاعات شخصی که جمع آوری می کنیم اقدامات لازم را انجام می دهیم. تایم یاب ا منیت داده های شخصی شما را بسیار جدی می گیرد. ما سخت کار می کنیم تا از داده های شخصی که ارائه می کنید در برابر از دست رفتن، سوء استفاده و دسترسی یا افشای غیرمجاز محافظت کنیم. با توجه به ماهیت ارتباطات و فناوری پردازش اطلاعات، هیچ تضمینی وجود ندارد که داده های شخصی کاملاً از دسترسی، تغییر یا تخریب در اثر نقض هر یک از حفاظت های فیزیکی، فنی و مدیریتی ما در امان باشند.

شما باید اقداماتی را برای محافظت در برابر دسترسی غیرمجاز به دستگاه و حساب خود انجام دهید، از جمله انتخاب یک رمز عبور منحصر به فرد و پیچیده که هیچ کس دیگری آن را نمی داند یا به راحتی نمی تواند حدس بزند و خصوصی نگه داشتن ورود به سیستم و رمز عبور خود. ما مسئولیتی در قبال گم شدن، سرقت یا به خطر انداختن رمزهای عبور یا هرگونه فعالیت در حساب شما از طریق فعالیت رمز عبور غیرمجاز نداریم.همچنین محافظت از تلفن همراه و کلمه عبور ایمیل خود از جمله مواردی است که برای امنیت اطلاعات بسیار حائز اهمیت است.

ما داده‌های شخصی را که جمع‌آوری می‌کنیم تا زمانی که برای تحقق اهدافی که داده‌ها برای آن جمع‌آوری شده‌اند، یا برای انجام تعهدات قراردادی و قانونی‌مان، و برای هرگونه دوره محدودیت‌های قانونی قابل اعمال به منظور طرح و دفاع از ادعاها ضروری هستند، حفظ می‌کنیم.

 

لینک های مرتبط با شخص ثالث

وب سایت ما ممکن است حاوی پیوندهایی به وب سایت ها و برنامه های شخص ثالث باشد. ما وبسایت های شخص ثالث، محتوای آنها، یا محصولات و خدماتی را که ارائه می‌دهند تأیید نمی‌کنیم، و  ما مسئولیتی در قبال اقدامات اطلاعاتی این وبسایت ها و برنامه ها نداریم.


به اشتراک گذاری اطلاعات شخصی

ما ممکن است اطلاعات شخصی شما را برای یک هدف کسب و کار در اختیار شخص ثالث قرار دهیم. هنگامی که ما اطلاعات شخصی را برای یک هدف کسب و کاری در اختیار شخص ثالث قرار می دهیم، قراردادی را تنظیم می کنیم که هدف را توضیح می دهد و از گیرنده می خواهد که هم آن اطلاعات شخصی را محرمانه نگه دارد و هم از آن برای هیچ هدفی به جز موارد ذکر شده در قرارداد استفاده نکند.

ما اطلاعات شخصی شما را برای اهداف تجاری در اختیار گروه های زیر از اشخاص ثالث قرار می‌دهیم:

ـ ارائه دهندگان خدمات

ـ اشخاص ثالثی که شما یا نمایندگان شما به ما اجازه می دهید اطلاعات شخصی شما را در ارتباط با خدماتی که به شما ارائه می دهیم، افشا کنیم.

ـ نمایندگان دولت هنگامی که طبق قانون لازم است این اطلاعات را داشته باشند.

 

دسترسی به اطلاعات خاص و حقوق انتقال داده ها

شما این حق را دارید که بخواهید اطلاعات خاص مربوط به جمع آوری و استفاده از اطلاعات شخصی شما در 12 ماه گذشته را به شما ارائه دهیم. اما برای دریافت این اطلاعات باید درخواست ارسال کنید. هنگامی که درخواست قابل بررسی شما را دریافت و تأیید کردیم، این اطلاعات را در اختیار شما قرار خواهیم داد:

ـ اطلاعات شخصی که درباره شما جمع آوری کردیم.

ـ منابعی برای اطلاعات شخصی که در مورد شما جمع آوری کردیم.(در صورت وجود)

ـ اهداف تجاری و بازرگانی ما برای جمع آوری یا فروش آن اطلاعات شخصی.(در صورت وجود)

ـ دسته بندی اشخاص ثالثی که ما اطلاعات شخصی را با آنها به اشتراک می گذاریم.(در صورت وجود)

ـ بخش های خاصی از اطلاعات شخصی که در مورد شما جمع آوری کرده ایم.

 

درخواست حذف کردن

شما این حق را دارید درخواست کنید که هر یک از اطلاعات شخصی که از شما جمع‌آوری و حفظ کرده‌ایم، با رعایت استثنائات خاص، حذف کنیم. تمام درخواست‌های حذف مطابق با رویکردهای حذف تایم یاب  مدیریت می‌شوند. درخواست های حذف باید به info @etudit.com ارسال شود. هنگامی که درخواست قابل تأیید شما را دریافت و تأیید کردیم، اطلاعات شخصی شما را از سوابق خود حذف یا غیر فعال می کنیم (و از ارائه دهندگان خدمات خود نیز میخواهیم کار را انجام دهند) مگر اینکه استثنایی اعمال شود.

اگر حفظ اطلاعات برای ما یا ارائه دهندگان خدمات ما برای اقدامات زیر ضروری باشد، ممکن است درخواست حذف شما را رد کنیم:

ـ برای تکمیل تراکنشی که اطلاعات شخصی شما را برای آن جمع آوری کرده ایم، برای ارائه خدماتی که شما درخواست کرده اید، انجام اقداماتی که به طور منطقی در چارچوب روابط تجاری ما با شما پیش بینی شده است، یا به برای اجرای قرارداد ما با شما

ـ برای شناسایی رخدادهای امنیتی ، محافظت در برابر فعالیت های مخرب، فریبنده، کلاهبرداری یا غیرقانونی ، یا تحت پیگرد قانونی قرار دادن مسئولین چنین فعالیت هایی

ـ برای نرم افزار رفع اشکال جهت شناسایی و تعمیر خطاهایی که عملکرد مورد نظر موجود را مختل می کند.

ـ برای انجام یک تعهد قانونی

و سایر موارد غیر قابل پیش بینی

 

از استفاده از حقوق دسترسی و انتقال داده

برای استفاده از حقوق دسترسی، قابلیت انتقال داده‌ها و حذف که در بالا توضیح داده شد، لطفاً از طریق info@etudit..com  یک درخواست قابل تأیید برای ما ارسال کنید.

فقط شما یا شخصی که به طور رسمی به او اجازه داداه اید تا از طرف شما اقدامی انجام دهد، می توانید درخواست مربوط به اطلاعات شخصی شما را ارسال کنید. همچنین می‌توانید از طرف فرزند خود که به سن قانونی نرسیده یک درخواست مشتری قابل تأیید ارائه دهید. شما فقط دو بار در یک دوره 12 ماهه می توانید یک درخواست قابل تأیید برای دسترسی یا قابلیت حمل داده ارائه دهید.

درخواست باید:

ـ اطلاعات به اندازه کافی دقیق باشد تا تایم یاب بتواند به طور منطقی تأیید کند که شما شخصی هستید که اطلاعات شخصی درخواستی به او مربوط است یا اینکه شما نماینده مجاز او هستید.

ـ شامل جزئیات کافی باشد تا ما بتوانیم به درستی آن را درک و ارزیابی کنیم و پاسخ مناسبی بدهیم.

ـ اگر نتوانیم هویت یا مجوز شما را برای ارسال درخواست تأیید کنیم و نتوانیم تأیید کنیم که اطلاعات شخصی به شما مربوط است، نمی‌توانیم به درخواست شما پاسخ دهیم یا اطلاعات شخصی را در اختیار شما قرار دهیم.

ایجاد یک درخواست مشتری قابل تأیید نیازی به ایجاد حساب کاربری برای ما ندارد.

تایم یاب فقط از اطلاعات شخصی ارائه شده دردرخواست برای تأیید هویت درخواست کننده یا اجازه برای ارائه درخواست استفاده می کند.

 

زمان بندی و قالب پاسخ

ما سعی خواهیم کرد به درخواست ها به موقع پاسخ دهیم. در صورت تأخیر بیش از 60 روز دلیل تاخیر و مدت تمدید را به صورت مکتوب به اطلاع شما خواهیم رساند. اگر حسابی نزد ما دارید، ما پاسخ کتبی خود را به آن حساب ارسال می کنیم.در صورت لزوم پاسخی که می دهیم دلایل همراهی نکردن با یک درخواست را توضیح خواهد داد.

ما برای پردازش یا پاسخ به درخواست مشتری هزینه ای دریافت نمی کنیم، مگر اینکه بیش از حد، تکراری یا آشکارا بی اساس باشد. اگر تشخیص دهیم که درخواست مستلزم پرداخت هزینه است، به شما می گوییم که چرا این تصمیم را گرفته ایم و پیش از انجام درخواست شما برآورد هزینه را به شما ارائه می دهیم.

ارتباط با ما

اگر سوال یا نظری در مورد این سند دارید، لطفاً با ما از طریق  info@etudit.com  در تماس باشید.